Правила безпеки життєдіяльності учнів
5-11 класів
1.Будь обережним з електроприладами. У разі появи чогосьпідозрілого: тріск, іскріння тощо вимкни електроприлади і негайно звернися до вчителя.
2. Не принось в приміщення вибухові та легкозаймисті речовини і суміші.
3. Не відкривай вікон без дозволу вчителя. Не перехиляйся і не стій близько біля відкритого вікна.
4.Не бігай по класу, коридору та сходах.
5.Під час перерви:
- виходь з класу або, якщо хочеш залишатися в кабінеті, спокійно відпочивай і готуйся до наступного уроку;
- не штовхайся, не бийся, не кидайся навчальним приладдям, щоб не завдати шкоди здоров’ю іншихучнів.
6.Обережно став стільці на парти під час чергування, щоб не поранитися. Перевір, чи міцно тримається перевернутий стілець на парті. Лише у позитивному випадку починай чергування.
7.Не використовуй жувальних гумок у класі. Не поміщай їх під парту або на місце для сидіння. Пам’ятай: розплавлена гумка псує одяг та шкільні речі.
8.У разі будь – яких проявів поганого самопочуття негайно звернися до вчителя.
9.Не залишай у класі цінних речей. Адміністрація ліцею не несе відповідальності за їх збереження.
10.Пам’ятай: засоби мобільного зв’язку носити до ліцею заборонено.
Правила безпеки життєдіяльності учнів
1-4 класів
1.Будь обережним з електроприладами. У разі появи чогосьпідозрілого: тріск, іскріння тощо вимкни електроприлади і негайно звернися до вчителя.
2. Не принось в приміщення вибухові та легкозаймисті речовини і суміші.
3. Не відкривай вікон без дозволу вчителя.
4. Не перехиляйся і не стій близько біля відкритого вікна.
5.Під час перерви:
- виходь з класу або, якщо хочеш залишатися в кабінеті, спокійно відпочивай і готуйся до наступного уроку;
- не бігай по класу, по коридору та по сходах;
- не штовхайся, не бийся шкільним приладдям, щоб не завдати шкоди здоров’ю іншихучнів.
6.Не використовуй жувальних гумок у класі. Не поміщай їх під парту або на місце для сидіння. Пам’ятай: розплавлена гумка псує одяг та шкільні речі.
7.У разі будь – яких проявів поганого самопочуття негайно звернися до вчителя.
Коментарi